Varis Tedavi Ücretleri

Sitemizin tedavi ücretleri sayfasına göz attığınızda varis ve hemanjiom dışında kalan tüm hastalıkların ücretlerini rahatça görebilirsiniz. Dikkat ettiğinizde tüm ücretlerin sabit olduğunu fark edeceksiniz. Varis hastalarında ise ücretler tek fiyat değil de kişiye göre değişmektedir. Bunun nedeni hastalığın yapısı ile alakalıdır. Kılcal damar, retiküler (orta) ya da varikoz ven dediğimiz daha ileri derece olması ile alakalıdır. Bu nedenle her hastaya aynı fiyatı vermek adil bir davranış olmaz.

Varis Tedavi Ücretleri

Varis Tedavi Ücretleri Neye Göre Belirlenir

Evet, arkadaşlar yazının giriş kısmında da belirtildiği gibi fiyatlar kişiye özel olarak belirlenmektedir. Bunun nedenle kişinin nasıl bir hastalığı var onu görmemiz gerekir. Bunun kapsamda tüm kliniklerimizde muayeneler ücretsiz yapılmaktadır. Buna ek olarak hastalığınızı gösteren resim ileterek de yine hastalığınızı bize gösterebilir ve ücretini öğrenebilirsiniz. Şimdi dilerseniz fiyatların neye göre belirlendiğine bakalım.

Hastalığın Yapısı (Kılcal, Retiküler, Varikoz Ven, Ülser)

Varisler kıl kadar ince olabildiği gibi başparmak kalınlığında da olabilmektedir. İşte ücret bilgisini öğrenmek isteyen kişide bunlardan hangisi var önce onun bilmemiz gerekir. Kılcal damar probleminin tedavisi en kolay olması nedeniyle ücretleri de daha ekonomik olmaktadır. Tedavisi geciktirilen venler ise ilerleyen süreçte ülser dediğimiz yaralara neden olmaktadır. Bu nedenle bazı hastalarda hem genişlemiş damarlar hem de ülser tedavi edilmesi gerekir.

Uygulanacak Tedavi Yöntemi (Klinikte, Hastanede)

Fiyatın belirlenmesinde bir diğer önemli etken ise sizdeki hastalığa hangi tedai yönteminin uygulanacağıdır. Kliniklerimizde tüm varis tedavileri ameliyatsız yöntemlerle yapılmaktadır. Tabii ki bu yöntemlerde kendi içerisinde farklı gruplara ayrılmaktadır. Bazıları klinik ortamında yapılırken, bazıları ise hastane ameliyathanesi kullanılarak yapılması gerekir. Bu nedenle hastalığın yapısı kadar size uygulanması muhtemel operasyon yöntemi de önemlidir.

Tedavi Ücretimi Nasıl Öğrenebilirim?

Bunun nedenle yukarıda da belirttiğimiz gibi çeşitli seçenekler bulunmaktadır. Bunlardan size uygun olanı kullanabilirsiniz. Kalp damar cerrahisi uzmanlarımız size yardımcı olmaktan memnuniyet duyacaktır.

Ücretsiz Muayene Olabilirsiniz

Ücret bilgisini öğrenmek isteyen hastalar için önerdiğimiz ilk yöntem kliniklerimizde muayene olmalarıdır. İstanbul, Ankara, İzmir ve Bursa’da bulunan doktorlarımız hafta içi ve Cumartesi günleri hizmet vermektedir. Muayene tamamen ücretsiz olduğunu bir kez daha belirtmek istiyorum. Randevu oluşturmak için sitemizde bulunan randevu formunu kullanabilir ya da klinik telefonlarımızı arayarak da randevu oluşturabilirsiniz.

Klinik Telefon Numaraları

[list type=”check”]
  • Bakırköy: 0212 572 72 65
  • Şişli: 0212 247 10 04
  • Kadıköy: 0216 357 00 03
  • Ankara: 0312 431 95 47
  • İzmir: 0232 464 10 06
  • Bursa: 0224 249 10 06
[/list]

Hastalığınızı Gösteren Resim Gönderebilir

Kliniklerimize gelmek her zaman mümkün olmayabilir. Ama size farklı uygulamalarda sunuyoruz. Onlardan biri de sanal muayene uygulamasıdır. Evinizden, iş yerinizden bu uygulamayı kullanabilirsiniz. Yapmanız gereken tek şey hastalığınızı gösteren resim çekerek doktorlarımıza göndermektir. Bunu yapabilmek için gerek bilgisayar, gerekse akıllı telefonlarınızı kullanabilirsiniz.

Bilgisayardan Resim Yükle

Hastalığınıza dair resmi bilgisayardan göndermek için aşağıda yer alan formu kullanabilirsiniz. Sizden istenen bilgiler ve resmi yükleyerek 1 dakika içerisinde gerekli bilgileri doktorlarımıza iletebilirsiniz.

[]
Tedavi Ücretini Öğren
Ad Soyad
TelefonTelefonla bilgi almak istiyorsanız bu alanı boş bırakmayınız.
Yaşadığınız Şehirİkamet ettiğiniz ili belirtiniz.
Size nasıl ulaşmamızı istersiniz?
Resim EkleSorununuzla ilgili resim ekleyebilirsiniz. (Zorunlu değil)
cloud_uploadYükle
ŞikayetinizMümkün oldukça detaylıca aktarınız
0 /
Tedavi ücretini öğrenmek istediğiniz şikayet ve hastalıkla ilgili lütfen detaylı bilgi veriniz. Resim ekleme imkanınız varsa hastalığın resmini çekip gönderiniz. Doktorlarımız size geri dönüşü email ile yapacak olup, kullandığınız email adresi güncel olduğundan emin olunuz.
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

WhatsApp’dan Resim Gönder

Evet, arkadaşlar hastalığınızı gösteren resmi dilerseniz WhatsApp numaralarımıza da iletebilirsiniz. Bunun için yine her kliniğimizin farklı WhatsApp numaraları bulunmaktadır. Aşağıda yer alan listeden size en yakın kliniğin WhatsApp numarasına ulaşabilirsiniz.

Klinik WhatsApp Numaraları
[list type=”check”]

• Bakırköy: 0542 621 08 88
  • Kadıköy: 0542 231 28 23
  • Şişli: 0532 463 96 82
  • Ankara: 0505 119 36 90
  • Bursa: 0532 152 26 75
  • İzmir: 0542 295 52 54
[/list]

[su_note note_color=”#53c131″ text_color=”#ffffff”]Klinik telefonları ya da WhatsApp numaralarımızı sabah 09:00 ile akşam 24:00 saatleri arasında kullanabilirsiniz. Her zaman size güler yüzle cevap verecek personelimizi hazır bulacaksınız. [/su_note]
SGK’lı Hastalara %50 İndirim Uygulanmaktadır

Kliniklerimizin tümünde muayenelerin ücretsiz olduğunu belirttik, tedavi ücretlerinde ise SGK güvencesi olan hastalara ek bir ayrıcalık daha sunulmaktadır. Bu ayrıcalık ücretlerde %50 indirim olmaktadır. Bu nedenle SGK güvencenizi mutlaka belirtmeniz gerekir.

1. Ben geçen hafta tam araştırmadan ameliyat oldum ve ciddi anlamda pişman oldum morluk ve şişlik normal olsa dahi beni tedirgin ediyor ve tek ayağımda şuan 7 adet dikiş mevcut sormak istediğim şey varis tekrar etmesi durumunda veya ağrı vs sorun yaşamam durumunda tedavi veya muayene için Adana da gelebileceğim bir kliniğiniz var mıdır
    Op. Dr. Orhan Coşkun
    Furkan bey;varis tedavilerinde ameliyat artık tarihin derinliklerinde kaldı.Size geçmiş olsun dileklerimizle Adanada bir kliniğimiz yoktur.

2. slm ben 2011 yilinda varis ameliyati oldum ama tekrar cikti ve yara acildi lazer tedavisi veya tekrar ameliyat olabilirmiyim olmasza nasil bir tedavi uygulanabilir
    Op. Dr. Orhan Coşkun
    Kliniğimizde ameliyatsız varis tedavisi ve yara tedavisi olabilirsiniz.

3. Ben 17 yaşında bir trafik kazası geçirdim ve beyin tranvası yaşadım kendime geldiğimde ayaklarım yaralı idi ve evime getirilmiştim yaşım şu an 36 ve bacaklarımda venöz yetmezlik olduğu söylendi ve yaralar açılıyor sol alt baldırımda kaval kemiği üstünde yara hiç kapanmadı küçüktü ve büyüdü ne yapa bilirim yardımcı olursanız seviniriö
    Op. Dr. Orhan Coşkun
    Kliniğimizde PRP ve ilave yöntemlerle size yardımcı olabiliriz.

4. Izmirde hangi doktoru tavsiye edersiniz varizleri aldirmak icin …ege universitesimi yoksa alfagozdede var bir doktor tskler
    Op. Dr. Orhan Coşkun
    Çok yakında İzmirde MEDICALART İZMİR şubesi açılacaktır.Az beklemenizi tavsiye ederim.

5. ALİ FERİT ONGAN

BEN SSK EMEKLİSİ OLUP 83 YAŞINDAYIM KALP RAHATSIZI OLAN 4 SİTENTLE YAŞIYAN İSTANBULLU VATANDAŞIM BENİM SORUNUM AYAK BİLEKLERİMDE VARİS BAŞLANGICI YAPILAN TETKİKLERDE VARİS OLDUGUM ANLAŞILMIŞTIR SAGLIGIMA KAVUŞMAK İÇİN NE YAPMAM LAZIM BENİ AYDINLATIRSANIZ VE YÖNLENDİRİRSENİZ SEVİNİRİM SAYGILARIMLA.
    Op. Dr. Orhan Coşkun
    Öncelikle geçmiş olsun.Kliniklerimizde ücretsiz muayene olup hastalığınız ve yapılacak işlemler için bilgi alabilirsiniz.Gelir iken yapılmış tetkiklerinizide getiriniz.

6. 27 yasında 2 cocuk annesıyım bacagımda varisler var.genetik bizde doktorum lazerle yakalım dedı ama araştırmalarıma gore işlem sonrası bacaklarda şişme,morluk olabiliyormuş.bende rf işlemini düşünüyorum.siz bişe önerirmisiniz
    Op. Dr. Orhan Coşkun
    Varis tedavisinde en az komplikasyonlu ve en başarılı teknik köpük+radiofrekanstır.

7. Merhabalar bende sağ ayakta 5 cm büyüklüğünde venöz kapakcik kanaması var. yorumları okudum bir yerde kapakcik tedavimiz yok diyorsunuz diğerinde tedavi ediyoruz diyorsunuz. tedavi edilebiliyorsa tedavi sonrası nuksetme mevcut mudur?
    Op. Dr. Orhan Coşkun
    Varisinizi tedavi ederiz.Kapakçık kaçağı ile ilgili çalışmalar olumsuz sonuç vermektedir.Şu anda kapakçık tamiri gibi bir uygulama yoktur.Tedavi edilen varis bir daha varis olamaz.Ancak yeni varis oluşabilir.

8. Ben 3 defa tedavi gordum igneli ve lazerli ve cok para odedim suan bacaklarim cok kotu durumda venoz yetmezlik oldugunu soylediler kapakcik proplemi tedavi edilmezmis dogrumu
    Op. Dr. Orhan Coşkun
    Kapakçık tamiri gibi bir operasyon yok.Kliniğimizde garantili (mevcut varislerin için) tedavi olabilirsiniz.

9. Selam ben ipek 31 yaşındayım 9 yıldır yüzümde kılcal damar genişlemesi var
    3 kez lazer oldum birçok krem kullandım ama bir fayda görmedim acaba bana radyo frekans olurmu yada bunun tedavisi varmı yanaklarımda kızarıklık ve yanma var lütfen acil cevap bekliyorum.teşekkürler
    Op. Dr. Orhan Coşkun
    Kliniklerimizde laser+radiofrekansla tedavi ederiz.

10. Ben emine istanbulda otryrm 28 yasindayim bnim
    Iki bacagmdada varis var internetten baktim kopuk dedavisindede
    Igne kullaniliyo lazer tedavisindedr igne kullaniliyo
    Benim igne gordugumde hemen bayiliyorum bunun baska
    Sekilde tedavisi yokmu yada uyutularak yapilsa
    Op. Dr. Orhan Coşkun
    Emine hanım endişe etmeyiniz.Her sorunun bir çözümü vardır.Kliniğimize gelirseniz size yardımcı oluruz.