Sanal Muayene Uygulaması ile (Her Şey Daha Kolay)

Günlük hayatta ciddiye almadığınız bir çok şikayet aslında ciddi sağlık sorunlarının başlangıcı ya da belirtisi olabilmektedir. O nedenle IDEA Klinik olarak hastalıklar ve belirtilerine karşı detaylı bilgilendirme uygulamasına devam ediyoruz. Bunun dışında hastaları doktorlarımızla daha fazla buluşturmak adına bazı hastalıkların teşhisinde ücretsiz muayene uygulamasına geçilmiş olup, IDEA Klinik İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Antalya’da bulunan merkezlerine geldiğinizde herhangi bir ücret ödemeden alanında tecrübeli doktorlarımıza muayene olabilirsiniz.

Bununla da sınırlı kalmayan IDEA Klinik Türkiye’de yine bir ilke imza atarak Sanal Muayene uygulamasını başlatmıştır. Kliniğe gelmeden hastalığınızın teşhisi, uygulanması düşünülen tedavi yöntemleri ve tedavi sonrası ne kadar ücret ödeyeceğinize dair merak ettiğiniz tüm hususları evinizden, iş yerinizden, oturduğunuz yerden bir tıkla öğrenebilirsiniz.

Muayene

Sanal Muayene Nedir?
IDEA Klinik tarafından geliştirilmiş olup, kabaca tarif etmek gerekirse online hasta bilgilendirme platformu diyebiliriz. Türkiye ve Dünya’nın her yerinden kolayca kullanabileceğiniz bir sistemdir. Sağlık hususunda doktorlarımızdan hizmet almanızı sağlayan bir sistemdir. Bu şekilde zaman kaybını minimum seviyeye indiriyoruz.

Nasıl Kullanılır?
Sanal muayene uygulaması tamamen İnternet ve mobil ortamda yapılan bir işlem olup, İnternet bağlantısı olan Bilgisayar, Cep Telefonu ya da Tabletiniz olması yeterlidir. Dileyen İnternet sitemizdeki formu doldurarak kullanabilir, dileyen ise WhatsApp numaralarımızdan bu sistemi kolayca kullanabilmektedir. Sistemin nasıl çalıştığına özet şekilde bakalım.

Hastalığını Gösteren Resim Çek Gönder
Örnek bacak damarlarınızda anormal şişlik mi var, renk değişimi ya da yaralar mı oluşuyor? Bu görüntüyü telefonunla çekerek aşağıda yer alan form ya da WhatsApp numaralarından gönderebilirsin. Aynı şekilde kanserleşme riskinden korktuğun benlerin var ve nasıl tedavi edileceğini, ne kadar ücret ödeyeceğini mi merak ediyorsun. Resim çek gönder, kısa sürede merak ettiğin detayları WhatsApp ya da Email adresine gönderelim.

WhatsApp Kullanıcıları İçin Numaralarımız
Sanal muayene işlemini WhatsApp kurulu telefondan kullanmak istersen ilk olarak sana en yakın kliniğimizi aşağıdan görebilirsin. 3 Tanesi İstanbul’da (Bakırköy,  Şişli ve Kadıköy) olmak üzere Ankara, İzmir ve Bursa’da hizmet veren IDEA Kliniklerde her şubenin kendine özel WhatsApp numaraları bulunmaktadır. Bu nedenle size en yakın merkezimizle yazışmanızı öneririz. Aşağıda yer alan görsellerde size en yakın kliniğimizi ve WhatsApp numaralarını görebilirsiniz.

IDEA Klinik WhatsApp
Ankara, İzmir ve Bursa

Aşağıda Yer Alan Formu Doldur, Gönder
Sanal muayene uygulamasını sitemiz üzerinden bilgisayar, tablet ve akıllı telefonlarla kullanmak içinde aşağıda yer alan formu kullanabilirsiniz. Yine aynı şekilde hastalığınıza dair resim çekip, yükleyin. İsim, Email gibi gerekli alanları da doldurarak gönderebilirsiniz. Bu uygulamada geri bilgilendirme Email ile yapılacağı için mutlaka güncel ve aktif olarak kullanmakta olduğunuz Email adresini belirtmelisiniz.

Sanal Muayene Uygulaması
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

Merak Ettiğin Her Şeyi Bir Tıkla Öğren
Uygulamanın en önemli avantajı sanki kliniğe muayene olmaya gelmişçesine detaylı bir şekilde bilgi sahibi olmanızı ve tedavi için daha net bir şekilde karar vermenize yardımcı olmaktadır. Şimdi dilerseniz bu sistemi kullananların en çok merak ettiği ve öğrenmek istediği hususları başlıklar halinde görelim.

Tedavi Ücretleri: Sanal muayene hastalarımız daha çok tedavi ücretlerini öğrenmek için kullanmaktadır. Çünkü birçok hastalığın tedavi ücreti kişiye göre değişmektedir. Örnek vermek gerekirse varis (toplardamar genişlemesi) ve kılcal damar çatlaması hastalığın boyutları her insanda farklı olduğu için tedavi ücreti değişkenlik göstermektedir. Bu uygulama ile kişi hastalığını gösteren resmi çekerek kalp ve damar cerrahisi uzmanlarımıza göndermektedir. Resmi inceleyen doktorlarımız hastalığın tedavisinde uygulanacak ameliyatsız yöntem ve tedavi ücretini belirleyerek kişiye Email ya da WhatsApp üzerinden cevabını göndermektedir. Bu durum sadece varis ile sınırlı kalmadan tüm hastalıklarda geçerlidir.

Yaşadığınız Sorunun Teşhisi: Özellikle anal bölgede yaşanan bir çok şikayet ilerleyen zamanlarda ciddi hastalıkları ortaya çıkarmaktadır. Ağrı, şişlik, kaşıntı, delik, akıntı, gibi durumların ne olduğu, neden olduğunu öğrenmek içinde muayene olabileceğiniz gibi bu sistem üzerinden resim göndererek yardım alabilirsiniz. Genel cerrahi uzmanları sizden gelen resimleri inceleyerek ne olduğunu ve çözümünü belirtecektir.

Medikal Estetik Uygulamalar: Hastalıklar yanı sıra estetik uygulamalarda kişinin hayli kafasını karıştırmaktadır. Özellikle ben aldırma işlemi için merak ettiğiniz her şeyi bu sistemle öğrenebilirsiniz. Benlerinize dair resim göndererek hangi yöntemle tedavi edileceği, tedavi sonrası iz kalıp kalmayacağı ve tabii ki tedavi  ücretini kolayca öğrenebilirsiniz.

Kaş Ekimi, Sakal Ekimi, Bıyık Ekimi: IDEA Klinik aynı zamanda kaşı dökülen kadınlara en doğal çözüm olarak kaş ekimi yapmaktadır. Erkekler içinde sakal ve bıyık ekimi işlemleri yapmaktadır. Bu sistemle ekim yaptırmak istediğiniz alanın resmini çekerek ne kadar ekilmesi gerektiği, ne kadar ücret tutacağı konusunda tüm detaylara ulaşabilirsiniz. Size sadece ekim yaptırmaya karar vererek ekim işlemi için kliniğimize gelmek kalacaktır. Özellikle yurtdışında yaşayan ve Türkiye’ye izne geldiğinde bu işlemi yaptırmak isteyen vatandaşlarımız için bu sistem çok avantajlı olmaktadır.

Doktora ve Kliniğe Sorularınızı İletebilirsiniz
Sanal muayene uygulaması sadece hastalığın teşhis ya da tedavi ücretlerini öğrenmenizi sağlayan bir sistem olmayıp, sağlık alanında merak ettiğiniz tüm detaylara ulaşmanızı sağlamaktadır. WhatsApp hatları ya da yukarıda yer alan formu kullanarak her hangi bir resim eklemeden de doktorlarımıza soru sorabilir, IDEA Klinik hakkında bilgi alabilir. Hatta muayene ve tedavi için randevu talebinde bulunabilirsiniz.