Varis Tedavi Ücretleri

Sitemizin tedavi ücretleri sayfasına göz attığınızda varis ve hemanjiom dışında kalan tüm hastalıkların ücretlerini rahatça görebilirsiniz. Dikkat ettiğinizde tüm ücretlerin sabit olduğunu fark edeceksiniz. Varis hastalarında ise ücretler tek fiyat değil de kişiye göre değişmektedir. Bunun nedeni hastalığın yapısı ile alakalıdır. Kılcal damar, retiküler (orta) ya da varikoz ven dediğimiz daha ileri derece olması ile alakalıdır. Bu nedenle her hastaya aynı fiyatı vermek adil bir davranış olmaz.

Varis Tedavi Ücretleri

Varis Tedavi Ücretleri Neye Göre Belirlenir

Evet, arkadaşlar yazının giriş kısmında da belirtildiği gibi fiyatlar kişiye özel olarak belirlenmektedir. Bunun nedenle kişinin nasıl bir hastalığı var onu görmemiz gerekir. Bunun kapsamda tüm kliniklerimizde muayeneler ücretsiz yapılmaktadır. Buna ek olarak hastalığınızı gösteren resim ileterek de yine hastalığınızı bize gösterebilir ve ücretini öğrenebilirsiniz. Şimdi dilerseniz fiyatların neye göre belirlendiğine bakalım.

Hastalığın Yapısı (Kılcal, Retiküler, Varikoz Ven, Ülser)

Varisler kıl kadar ince olabildiği gibi başparmak kalınlığında da olabilmektedir. İşte ücret bilgisini öğrenmek isteyen kişide bunlardan hangisi var önce onun bilmemiz gerekir. Kılcal damar probleminin tedavisi en kolay olması nedeniyle ücretleri de daha ekonomik olmaktadır. Tedavisi geciktirilen venler ise ilerleyen süreçte ülser dediğimiz yaralara neden olmaktadır. Bu nedenle bazı hastalarda hem genişlemiş damarlar hem de ülser tedavi edilmesi gerekir.

Uygulanacak Tedavi Yöntemi (Klinikte, Hastanede)

Fiyatın belirlenmesinde bir diğer önemli etken ise sizdeki hastalığa hangi tedai yönteminin uygulanacağıdır. Kliniklerimizde tüm varis tedavileri ameliyatsız yöntemlerle yapılmaktadır. Tabii ki bu yöntemlerde kendi içerisinde farklı gruplara ayrılmaktadır. Bazıları klinik ortamında yapılırken, bazıları ise hastane ameliyathanesi kullanılarak yapılması gerekir. Bu nedenle hastalığın yapısı kadar size uygulanması muhtemel operasyon yöntemi de önemlidir.

Tedavi Ücretimi Nasıl Öğrenebilirim?

Bunun nedenle yukarıda da belirttiğimiz gibi çeşitli seçenekler bulunmaktadır. Bunlardan size uygun olanı kullanabilirsiniz. Kalp damar cerrahisi uzmanlarımız size yardımcı olmaktan memnuniyet duyacaktır.

Ücretsiz Muayene Olabilirsiniz

Ücret bilgisini öğrenmek isteyen hastalar için önerdiğimiz ilk yöntem kliniklerimizde muayene olmalarıdır. İstanbul, Ankara, İzmir ve Bursa’da bulunan doktorlarımız hafta içi ve Cumartesi günleri hizmet vermektedir. Muayene tamamen ücretsiz olduğunu bir kez daha belirtmek istiyorum. Randevu oluşturmak için sitemizde bulunan randevu formunu kullanabilir ya da klinik telefonlarımızı arayarak da randevu oluşturabilirsiniz.

Klinik Telefon Numaraları

[list type=”check”]
  • Bakırköy: 0212 572 72 65
  • Şişli: 0212 247 10 04
  • Kadıköy: 0216 357 00 03
  • Ankara: 0312 431 95 47
  • İzmir: 0232 464 10 06
  • Bursa: 0224 249 10 06
[/list]

Hastalığınızı Gösteren Resim Gönderebilir

Kliniklerimize gelmek her zaman mümkün olmayabilir. Ama size farklı uygulamalarda sunuyoruz. Onlardan biri de sanal muayene uygulamasıdır. Evinizden, iş yerinizden bu uygulamayı kullanabilirsiniz. Yapmanız gereken tek şey hastalığınızı gösteren resim çekerek doktorlarımıza göndermektir. Bunu yapabilmek için gerek bilgisayar, gerekse akıllı telefonlarınızı kullanabilirsiniz.

Bilgisayardan Resim Yükle

Hastalığınıza dair resmi bilgisayardan göndermek için aşağıda yer alan formu kullanabilirsiniz. Sizden istenen bilgiler ve resmi yükleyerek 1 dakika içerisinde gerekli bilgileri doktorlarımıza iletebilirsiniz.

[]
Tedavi Ücretini Öğren
Ad Soyad
TelefonTelefonla bilgi almak istiyorsanız bu alanı boş bırakmayınız.
Yaşadığınız Şehirİkamet ettiğiniz ili belirtiniz.
Size nasıl ulaşmamızı istersiniz?
Resim EkleSorununuzla ilgili resim ekleyebilirsiniz. (Zorunlu değil)
cloud_uploadYükle
ŞikayetinizMümkün oldukça detaylıca aktarınız
0 /
Tedavi ücretini öğrenmek istediğiniz şikayet ve hastalıkla ilgili lütfen detaylı bilgi veriniz. Resim ekleme imkanınız varsa hastalığın resmini çekip gönderiniz. Doktorlarımız size geri dönüşü email ile yapacak olup, kullandığınız email adresi güncel olduğundan emin olunuz.
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

WhatsApp’dan Resim Gönder

Evet, arkadaşlar hastalığınızı gösteren resmi dilerseniz WhatsApp numaralarımıza da iletebilirsiniz. Bunun için yine her kliniğimizin farklı WhatsApp numaraları bulunmaktadır. Aşağıda yer alan listeden size en yakın kliniğin WhatsApp numarasına ulaşabilirsiniz.

Klinik WhatsApp Numaraları
[list type=”check”]

• Bakırköy: 0542 621 08 88
  • Kadıköy: 0542 231 28 23
  • Şişli: 0532 463 96 82
  • Ankara: 0505 119 36 90
  • Bursa: 0532 152 26 75
  • İzmir: 0542 295 52 54
[/list]

[su_note note_color=”#53c131″ text_color=”#ffffff”]Klinik telefonları ya da WhatsApp numaralarımızı sabah 09:00 ile akşam 24:00 saatleri arasında kullanabilirsiniz. Her zaman size güler yüzle cevap verecek personelimizi hazır bulacaksınız. [/su_note]
SGK’lı Hastalara %50 İndirim Uygulanmaktadır

Kliniklerimizin tümünde muayenelerin ücretsiz olduğunu belirttik, tedavi ücretlerinde ise SGK güvencesi olan hastalara ek bir ayrıcalık daha sunulmaktadır. Bu ayrıcalık ücretlerde %50 indirim olmaktadır. Bu nedenle SGK güvencenizi mutlaka belirtmeniz gerekir.

1. Merhabalar. Hastanenizi internette gördüm. Ilk muayene ücretsiz mi?
    Muayene ücretsizdir.

2. Doktora gittim bana varis baslangıcı var ilaç kullan çorap giy dedi ayakların yanyi ve agryoo fena şekilde bunun tedavisini hastanemizde olabilir miyim?
    Op.Dr.Onur GÜRER
    Kliniğimizde elbette olabilirsiniz.Sizi bu sıkıntıdan kurtarırız.Çorap giyme zahmetinede katlanmamış olursunuz.

3. Hocam iç varis nedir?Tedavisi nasıl olur.Teşekkürler
    Prof.Dr.Hasan Berat CİHAN
    İç varis ifadesi maalesef yanlış kullanılıyor.İç varisten murat derin ven (ana toplar damar) ise ve bunun yetmezliği ise bunun radikal bir tedavisi yoktur.Ancak çorap vs ile idare edilecektir.Bazı meslektaşlarımız VSM ya ait varisleri iç varis gibi tarif ediyorlar.Bunun tedavisi vardır.Biz kliniğimizde köpükle tedavi etmekteyiz.

4. merhabalar 4 sene önce 2 bacağımdan ameliyat oldum ve bir yararını görmedim ve varislerim sıklıkla ilerledi halsizlik yorgunluk artık gün sonunda bitkin düşüyorum damarlar belirgin bir şekilde çoğalıyor şimdi lazer ve başka bir çözüm yolu oolarak ne yapabiliriz.
    Prof.Dr.Hasan Berat CİHAN
    Kliniklerimizde köpük+rf ile tamamen kurtulabilirsiniz.

5. iki ayağımda da varisler var ağrı yapıyor. ne yapmam gerek? hangi tedavi daha iyi sonuç verir .tamamen varisler kaybolur mu?
    Doç. Dr. Onur GÜRER
    Kliniğimizde köpük ve radiofrekansla tüm varislerinizden kurtulursunuz.

6. Selam ben Ardahanda öturuyorum sağ bacağımın üst kısmında kılcal damarlar ve varis var bunlar beni çok rahatsız ediyor.Bu varislerden dolayımıdır bilmiyorum ama merdiven inerken agrı oluyor,bazende bacağımda uyuşma oluyor.Lütfen beni aydınlatırmısınız.
    Doç. Dr. Onur GÜRER
    Şikayetleriniz varisle ilgili değildir.Varisleriniz sizi rahatsız ediyorsa kliniğimize geldiğinizde sizi iki günde bu şikayetinizden kurtarabiliriz.

7. 26 yaşındayım.bacaklarımda ve ayaklarımda yanma ve ağrı oluyo. özellikle çorabı çıkardığımda oluyor.doktora gittiğimde bacaklarımda iç vais oldunu söledi. renkli doppler dupleks ultrasonagrafi incelemesinde; sonuç normal sınırlarda bilateral alt ekstremite arteryel renkli dopler usb bulgular
    bilateral alt ekstremite venöz renkli doppler usg incelemesinde;sonuç sağ safenofemoral bileşkede grade 2,ana femoral vende grade 1,sol safenofemoral bileşkede grade 2, ana femoal vende grade 2 venöz yetmezlik ile uyumlu bulgular.ameliyat olmalımıyım. ilaçla geçmezmiş öle dedi doktor .
    Doç. Dr. Onur GÜRER
    İlaçla geçmez.Ama bizim kliniğimize gelirseniz biz sizi ameliyatsız yöntemlerle (köpük,laser,radiofrekans,skleroterapi,..gibi) tedavi ederiz.

8. dilek halıcı

Doç. Dr. Onur GÜRER
    İki bacağınızda şişiyor ise öncelikle bir dahiliye muayenesi olunuz.

9. ayşe çinçeoğlu

Doç. Dr. Onur GÜRER
    Tedavi için İstanbulu düşünürseniz biz sizi bütün bu sıkıntılarından 3-5 gün içinde (istanbuluda gezerek) kurtarırız.

10. ben antalyada oturuyorum 21 yasındayım ve benim varıslerim son bir senede dahada artı bunun nedeni ne olabilir kalple alakalı bir durum mudur lütfen cvplarsanız sevinirim
    Doç. Dr. Onur GÜRER
    Kalple ilgili değildir.Ayakta çok kalıyorsanız artırıcı bir nedendir.