Varis Tedavisinde Ücretlendirme Nasıl Yapılır?

İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Antalya’da ameliyatsız tedavi uygulamaları sunan IDEA Klinik, kalp ve damar cerrahi uzmanlarının yürüttüğü tedavi yöntemlerini ve varis tedavisi fiiyatları ile ilgili detayları bu sayfa üzerinden öğrenebilirsiniz.

Varis tedavi fiyatları ne kadar olacak?

Varis Tedavi Fiyatları Neye Göre Belirlenir?

Evet, arkadaşlar yazının giriş kısmında da belirtildiği gibi fiyatlar kişiye özel olarak belirlenmektedir. Bunun nedenle kişinin nasıl bir hastalığı var onu görmemiz gerekir. Bunun kapsamda tüm kliniklerimizde muayeneler ücretsiz yapılmaktadır. Buna ek olarak hastalığınızı gösteren resim ileterek de yine hastalığınızı bize gösterebilir ve ücretini öğrenebilirsiniz. Şimdi dilerseniz fiyatların neye göre belirlendiğine bakalım.

Hastalığın Yapısı (Kılcal, Retiküler, Varikoz Ven, Ülser)

Varisler kıl kadar ince olabildiği gibi başparmak kalınlığında da olabilmektedir. İşte ücret bilgisini öğrenmek isteyen kişide bunlardan hangisi var önce onun bilmemiz gerekir. Kılcal damar probleminin tedavisi en kolay olması nedeniyle ücretleri de daha ekonomik olmaktadır. Tedavisi geciktirilen venler ise ilerleyen süreçte ülser dediğimiz yaralara neden olmaktadır. Bu nedenle bazı hastalarda hem genişlemiş damarlar hem de ülser tedavi edilmesi gerekir. (1)

Uygulanacak Tedavi Yöntemi Belirlenir

Fiyatın belirlenmesinde bir diğer önemli etken ise sizdeki hastalığa hangi tedai yönteminin uygulanacağıdır. Kliniklerimizde tüm varis tedavileri ameliyatsız yöntemlerle yapılmaktadır. Tabii ki bu yöntemlerde kendi içerisinde farklı gruplara ayrılmaktadır. Bazıları klinik ortamında yapılırken, bazıları ise hastane ameliyathanesi kullanılarak yapılması gerekir. Bu nedenle hastalığın yapısı kadar size uygulanması muhtemel operasyon yöntemi de önemlidir. (2,3)

Bana Özel Ücreti Nasıl Öğrenirim?

Bunun nedenle yukarıda da belirttiğimiz gibi çeşitli seçenekler bulunmaktadır. Bunlardan size uygun olanı kullanabilirsiniz. Kalp damar cerrahisi uzmanlarımız size yardımcı olmaktan memnuniyet duyacaktır.

Ücretsiz Varis Muayenesi Fırsatından Yararlanın.

Varis tedavisi fiyatlarını öğrenmek isteyen hastalar için önerdiğimiz ilk yöntem kliniklerimizde muayene olmalarıdır. İstanbul, Ankara, İzmir ve Bursa’da bulunan doktorlarımız hafta içi ve Cumartesi günleri hizmet vermektedir. Muayene tamamen ücretsiz olduğunu bir kez daha belirtmek istiyorum. Randevu oluşturmak için sitemizde bulunan randevu formunu kullanabilir ya da klinik telefonlarımızı arayarak da randevu oluşturabilirsiniz.

Klinik Telefon Numaraları

• Bakırköy: 0212 572 72 65
  • Şişli: 0212 247 10 04
  • Kadıköy: 0216 357 00 03
  • Ankara: 0312 431 95 47
  • İzmir: 0232 464 10 06
  • Bursa: 0224 249 10 06

Hastalığınızı Gösteren Resim Gönderebilir

Kliniklerimize gelmek her zaman mümkün olmayabilir. Ama size farklı uygulamalarda sunuyoruz. Onlardan biri de sanal muayene uygulamasıdır. Evinizden, iş yerinizden bu uygulamayı kullanabilirsiniz. Yapmanız gereken tek şey hastalığınızı gösteren resim çekerek doktorlarımıza göndermektir. Bunu yapabilmek için gerek bilgisayar, gerekse akıllı telefonlarınızı kullanabilirsiniz.

WhatsApp’dan Resim Gönder

Evet, arkadaşlar hastalığınızı gösteren resmi dilerseniz WhatsApp numaralarımıza da iletebilirsiniz. Bunun için yine her kliniğimizin farklı WhatsApp numaraları bulunmaktadır. Aşağıda yer alan listeden size en yakın kliniğin WhatsApp numarasına ulaşabilirsiniz.

Klinik WhatsApp Numaraları

• Bakırköy: 0542 621 08 88
  • Kadıköy: 0542 231 28 23
  • Şişli: 0532 463 96 82
  • Ankara: 0505 119 36 90
  • Bursa: 0532 152 26 75
  • İzmir: 0542 295 52 54

Klinik telefonları ya da WhatsApp numaralarımızı sabah 09:00 ile akşam 24:00 saatleri arasında kullanabilirsiniz. Her zaman size güler yüzle cevap verecek personelimizi hazır bulacaksınız.

SGK’lı Hastalara %50 İndirim Uygulanmaktadır

Kliniklerimizin tümünde muayenelerin ücretsiz olduğunu belirttik, tedavi ücretlerinde ise SGK güvencesi olan hastalara ek bir ayrıcalık daha sunulmaktadır. Bu ayrıcalık ücretlerde %50 indirim olmaktadır. Bu nedenle SGK güvencenizi mutlaka belirtmeniz gerekir.

REFERANSLAR

1. Piazza, G. (2014). Varicose veins. Circulation130(7), 582-587.
  2. Beale, R. J., & Gough, M. J. (2005). Treatment options for primary varicose veins—a review. European journal of vascular and endovascular surgery30(1), 83-95.
  3. Kim, J., Richards, S., & Kent, P. J. (2000). Clinical examination of varicose veins–a validation study. Annals of the Royal College of Surgeons of England82(3), 171.