Ana Sayfa / Doktora Sor

Doktora Sor

Idea insan sağlığına verdiği önemi bir kez daha ortaya koyarak hekimleri ile birlikte el ele vererek ücretsiz sağlık danışma hizmetini başlatıyor.
Bu sayfadan Varis, hemanjiom (damar beni), basur (hemoroid), kıl dönmesi, ben aldırma, yağ bezesi, kondilom, siğil, makat çatlağı ve fistül hastalığı ile ilgili sorular sormanız halinde en kısa sürede ilgili uzman tarafından cevaplanacaktır.

Doktora Sor
  • Ad Soyad*Rumuz kullanabilirsiniz.
  • Email*Doktorun cevabı Email adresinize gelecektir.
  • Konu*Sorunuzun konusunu belirtiniz.
  • Dosya Ekle*Sorunuzla ilgili resim, tahlil vs ekleyebilirsiniz.Upload
    • Sorunuz*Mümkün oldukça detaylıca aktarınız

Sorularınıza Cevap Veren Doktorlar
    Sizden gelen sorulara kalp ve damar cerrahisi uzmanları ile genel cerrahi uzmanları cevap vermektedir. Prof. Dr. Hasan Berat CİHAN, Op. Dr. Atilla KAYA, Op. Dr. Ali Rıza Şahap BARLAS, Op. Dr. Nizam KURTDERE, Doç. Dr. Onur GÜRER, Op. Dr. Seher ŞİRİN, Op. Dr. Nihat AYDIN, Op. Dr. Adil ALTINSOY, Op. Dr. Eren ANĞ ve Op. Dr. Ergun AYGÖREN sizleri sağlık alanında yanınızda olmaya devam ediyor.

Doktorlarla İle Online Görüşün
    Buradan ileteceğiniz sorulara en geç 24 saat içinde yanıt verilmekte olup, bu kadar beklemek istemiyorsanız yandaki Online görüşme butonuna tıklayarak doktorlarımızla mesai saatleri içerisinde (Tedavi ve Ameliyat) saatleri dışında sizlere anında cevap vermektedir. Sorunuzun acil olduğunu düşünüyorsanız burayı kullanın.

Doktorları Yerinde Ziyaret Edin
    SGK Anlaşmalı hizmet veren Idea SSK, BAĞKUR hastalarına ücretsiz muayene imkanı sağlamaktadır. Dilerseniz size en yakın Idea kliniğine randevu alarak gelebilirsiniz. Böylece sorununuz ile ilgili hekimlerimizden yüz yüze destek alabilir, hastalığınızın tedavisi konusunda detaylı bilgi alabilirsiniz.

Doktor Soru Sor