IDEA Klinik (Doktor Kadrosu)

Kliniğimizde alabileceğiniz tüm hizmetler için yardımcı olacak Idea aile üyeleri aşağıda listelenmiştir.

prof-dr-hasan-berat-cihan-kadikoy prof-dr-hasan-berat-cihan-kadikoy

prof-dr-hasan-berat-cihan-kadikoy prof-dr-hasan-berat-cihan-kadikoy prof-dr-hasan-berat-cihan-kadikoy

prof-dr-hasan-berat-cihan-kadikoy prof-dr-hasan-berat-cihan-kadikoy

Kadın Genel Cerrahi Uzmanları Görev Yapmaktadır
Özellikle makat hastalıklarında insanlarında insanların utanma problemi en üst düzeye çıkmaktadır. Bu şekilde hastalıkları son evreye kadar tedavisi ertelenmektedir. Utanma sorununu kadınlar daha fazla yaşadığı kadın genel cerrahi uzmanı aramaktadır. Sizde böylesi bir sorun yaşıyorsanız İstanbul’da yaşayanlar içi Op. Dr. Seher Şirin 30 yıllık tecrübesi ile Idea Bakırköy Kliniğinde görev yapmaktadır. Aynı şekilde Idea İzmir kliniğinde ise Op. Dr. Demet Ağras hizmet vermektedir.

Yardımcı Personel Kadromuz
Nesrin AKÇAKAYA Fatma YAVAŞ Dilek YETİŞ İkra ATASOY
Mustafa GÖVERCİN Kadir KARABULUT Sibel ALP Ferahnaz KORKMAZ
Zeynep SAY Deniz ELMA KURUL Emine Çiler BAŞTOSUN Sebile BİLAL
Büşra ATASOY Fatma Gül NİL Filiz NARİN
Oksana VOROTNYKOVA Fatma Nur BOLAT Dilek ERVAZ
Sevinç KAYA Nurcan ALP Zeynep KAYA Gülden KOÇ
Aydan ASLAN Yeşim CİHAN Sebahat SARUHAN
Sema UZAN Arife AYÇAKAL Meryem ERŞAHİN

Idea Kliniklerinde ailesindeki yerinizi almak ve kariyerinizde başarılı bir sayfa oluşturmak için aşağıdaki linkten iş başvuru yapabilirsiniz. https://www.ideaklinik.com/is-basvurusu

1. Fatma balaban Cevapla

Op dr demet Ağras

2. Pingback: Varis Doktoru (Kalp Damar Cerrahisi Uzmanları)

3. nuset Cevapla

Holter sonucunu yorumlar mısınız?THE AVERAGE HEART RATE WAS 82. THE MİNİMUM HEART RATE WAS 49 AT 02:47. THE MAXSİM HEART RATE WAS 142 AT 13:39. TEMEL RİTM SİNÜS OLUP SEYREK APB SAPTANDI ifadesinin anlamı nedir?
    Op.Dr.Atilla Kaya
    Ciddi sorun görünmüyor ama bunu bir kardiyoloji uzmanına yorumlatmalısınız

4. Anonim Cevapla

Makatta fistül
    Op Dr Altan Karan
    Fistülün tipine göre yöntem belirleyip tedavinizi yapabiliriz. Bunun için muayene, anoskop ve stile ile baklamk gerekir.

5. Sevinç Cevapla

Yüzümde ve vücudumun belli yerlerinde ben ler var aldırtmak istiyorum. iz kalmasın istiyorum 🙂
    Op dr Adil Altınsoy
    Belirsiz bir iz kalabilir, rahatsız olduklarınızın hepsini alabiliriz.

6. Anonim Cevapla

• Doktorun Cevabı Cevapla

Anonim: Burundaki kılcal damarlar bir defada bitmeyebilir gerektikçe tekrarlanır

7. zeynep bağdatlı Cevapla

ADİL HOCAMA ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. İLGİSİ ,GÜLER YÜZLÜ YAKLAŞIMI VE TEDAVİSİ İÇİN ELLERİNE YÜREĞİNE AKLINA SAĞLIK DİYORUM.GERÇEKTEN GÜVENEBİLECEĞİNİZ BİR ADRES MEMNUN KALACAĞINIZDAN EMİNİM. BENLERİMİ ALDIRDIM İNANIN SONUÇ HARİKA BENİM İÇİN 🙂

8. Naz Cevapla

Sol ayak baş parmağım enfeksiyon kattı. Tirnak ete yapistigi için bu seferde ağrı yaptı doktor tel takılacak dedi başka bir tedavisi var mıdır?
    Op.Dr.Ergun Aygören
    Idea Bursa Şubesi Genel Cerrahi Uzmanı
    tel tedavisi uzun ve ağrılı bir süreç.gelirseniz muayene ile değerlendirip tedavinizi yapabiliriz

9. Xxxx Cevapla