Biz Sizi Arayalım mı?

Yaşadığınız sağlık sorunları, hastalıklar, tedaviler, tedavi ücretleri, doktorlar, klinikler ve randevu gibi bilgilere ulaşmak şimdi daha kolay, nasıl mı? Biz sizi arayalım uygulaması ile hasta danışmanlarımız size uygun zamanda arayarak merak ettiğiniz hususlara yanıt veriyor.

Formu Doldurun Biz Sizi Arayalım...
  • Ad Soyad*
  • Telefon Numaranız*(Zorunlu)
  • Aramasını istediğiniz şubeyi seçin?
  • Seçim Yapınız*
  • Sizi Ne Zaman Arayalım?
  • Seçim Yapınız*

Biz Sizi Arayalım Uygulaması Nedir?

Bize ulaşmanız bir telefon kadar yakındır. Fakat insan her zaman müsait olamayabilir. Böylesi durumlarda yukarıda yer alan formu doldurursanız müsait olduğunuz saate hasta danışmanlarımız sizi arayarak merak ettiğiniz hususlara cevap verebilirler.

NASIL KULLANILIR?

Yukarıda da belirttiğim gibi yapmanız gereken tek şey yukarıda yer alan forma size ulaşmamızı istediğiniz telefon numarası + sizi aramamızı istediğiniz zaman aralığını belirtmeniz yeterlidir. Sabah 10:00’dan akşam 22:00’a kadar hasta danışmanı arkadaşlarımız görev yapmaktadır.

NE İŞE YARAR?

Öncelikle bu uygulamayı kullanan her insanın amacı farklı olabilir. Ahmet Bey yaşadığı şikâyetle ilgili bilgi almak isterken, Ayşe Hanım hastalığının tedavisine dair bilgi almak isteyebilir. Yani anlayacağınız uygulamanın ana ekseni sağlık üzerine olmaktadır.

Kalp ve Damar Cerrahisi: Özellikle varis hastalığı, tedavisi ve tedavi ücretlerine dair bilgi alabilirsiniz. Aynı şekilde bebeklerde doğuştan olan Hemanjiom (Damar Beni) hastalığı ile ilgili merak ettiğiniz hususları uzmanlarımıza sorabilirsiniz.

Genel Cerrahi: Çok büyük bir alan olan hariciye kendi içerisinde birçok dal bulunmaktadır. Onlardan biri de proktoloji (makat hastalıkları) olup, bu kapsamda Hemoroid, Kıl Dönmesi, Fissür, Fistül, Kondilom, Apse, Hematom gibi hastalıkların şikâyet, teşhis, tedavi ve tedavi ücretlerine dair bilgi alabilirsiniz.

Medikal Estetik: Basit gibi görünse de dikkat edilmediğinde ciddi sıkıntılara neden olan, kanserleşme riski bulunan benler, nasır, yağ bezesi, yağ kisti gibi hastalıklarla ilgili de bilgi verebiliriz.

Ekim Cerrahisi: Saç ekimi neredeyse artık bilmeyen insan yoktur. Pe ki kaş ekimi, sakal ya da bıyık ekimi yapıldığını biliyor muydunuz? Türkiye’de kaş ekimini ilk defa gerçekleştiren Op. Dr. Atilla KAYA kaşsızlık, seyreklik ya da daha güzel görünümlü kaşlara sahip olmak isteyenler için kaş ekimi uygulamasını başlatmıştır. Aynı şekilde hormon eksikliği sonucu sakal çıkmaması, seyrek çıkması ya da ameliyat, kaza yanık izi gibi istenmeyen görünümlerin kapatılması sakal ekimi ile mümkündür. Saç ekimi dışında kalan kaş, sakal, bıyık ekimleri ile ilgili de sizi aramamızı isteyebilirsiniz. Kirpik ekimi istenen sonucu vermediği için uygulanışı yok denecek düzeydedir. Saç ekimi ile ilgili bilgi almak isterseniz aşağıda yer alan bağlantıya tıklayabilirsiniz. https://www.canisler.com/sac-ekimi/

Yaşadığınız Şikâyetlerin Nedenini Öğrenin!

Evet, arkadaşlar yukarıda belirttiğimiz hastalıklar ve şikâyetleri ile ilgili bilgi alabilirsiniz. Yaşadığınız şikâyetin hangi hastalığın belirtisi olabileceğini sorabilirsiniz. Örnek vermek gerekirse makatta ortaya çıkan ağrı ya da can yanması birçok hastalığın belirtisi olabilmektedir. Bu nedenle kendi kendine geçmesini beklemek yerine uzmanlarımızdan yardım alabilirsiniz.

Hastalıkları Yakından Tanıyın: Yukarıda belirtmiş olduğumuz hastalıklarla ilgili sitemizde geniş kapsamlı bilgiler yer almaktadır. Fakat dilerseniz uzmanlarımız size yine ayrıntılı bir şekilde hastalıklar, nedenleri belirtileri ve tedavisine dair bilgi vermektedir.

Uygulanan Tedavileri Öğrenin: Cerrahi müdahale gerektiren hastalıkların tedavisi ameliyat ya da ameliyatsız olmak üzere birçok teknik ile yapılmaktadır. Tercih ettiğiniz doktorun tecrübesine göre uygulanacak yöntem değişmektedir. Örnek vermek gerekirse kıl dönmesi ameliyatında Flap yöntemleri 30 cm’ye varan kesi yaparken Mikro Sinüsektomi ise 1,5-2 cm kesi ile yapmaktadır. Bu nedenle sağlık merkezi ve doktor tercihi yapmadan önce hastalıkların tedavisinde uygulanan tedavi yöntemleri, avantajları ve dezavantajlarını öğrenebilirsiniz.

Tedavi Ücretlerini Öğrenin: İnternet sitelerinde muayene ve tedavi ücretlerine dair bilgilendirme maalesef kısıtlı olarak yapılmaktadır. Bunun nedeni Sağlık Bakanlığı tarafından yasaklama getirilmiş olmasıdır. İnternet sitelerinde tedavi ücretlerine yer verilemez. Fakat uzmanlarımız size ulaşarak merak ettiğiniz ücret detayına böylece ulaşabilirsiniz.

Numaranızı Bırakın

Hatırlatma: Burada paylaşmış olduğunuz bilgiler kesinlikle 3. Taraf kişilerce paylaşmayacağımıza dair güvence veriyoruz.